ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برنامه دشمن برای ایجاد ناآرامی در روزهای نزدیک به مذاکرات/ خط مردم از آشوب گران جداست

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به ناآرامی‌های اصفهان گفت: دشمنان تلاش دارند تا به انحراف کشیدن اعتراضات مسالمت آمیز، شرایط کشور را در روزهای نزدیک به مذاکرات آشفته کنند.

متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ، با اشاره به ناآرامی‌های روز گذشته در اصفهان گفت: عده ای درصددند تا از تجمعات مسالمت آمیز مردم در اصفهان و چهارمحال بختیاری سوءاستفاده کنند و این مطالبه مهم مردم را به یک مسئله امنیتی تبدیل کنند.

وی افزود: تبدیل یک مطالبه زیست محیطی که به نحو درست در چند روز گذشته در اصفهان انجام شد نشان داد که ظرفیت مردم و کشور در این شرایط بسیار بالاست این در حالی است که دشمنان این خاک هنوز دست از خباثت های خود برنداشته اند و درصددند تا این مطالبه خوب و منطقی و آرام مردم تبدیل به یک بحران امنیتی کنند.

منتظمی یادآور شد: ایجاد تنش و شرایط بحران امنیتی توسط رسانه های معاند و خارجی قطعاً اهداف خاصی دارد تا ضمن به انحراف کشیدن اینگونه اعتراضات مسالمت آمیز، شرایط کشور را در روزهایی که وضعیت مذاکرات جدی تر شده آشفته کند

وی ادامه داد: اندیشه ای که در اتاق فکر های دشمنان و رسانه ای معاند وجود دارد این است که هرگونه رخداد مدنی، محیط زیستی و ... را در ایران به انحراف کشانده و با امنیتی ساختن آن انگشت اتهامات بین المللی را به سمت ایران دراز کنند.

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: خط مردم از آشوب گران جداست و این موضوع به عینه در روزهای اخیر کاملاً هویدا شده است. مردم اعتراضات خود در فضایی آرام و منطقی و به دور از آشوب دنبال کرده اند و ساختار سیاسی و رسانه ای کشور نیز از آن استقبال کرد این در حالی است که معاندین درصددند تا دوباره ناآرامی و جو امنیتی ایجاد کنند تا دستگاه دیپلماسی ایران و مسیر رو به جلوی آن را تنگ‌تر کنند و این کشور در مظان اتهام قرار دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه