ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

از فراهم شدن زمینه بازگشایی مدارس خرسندیم

 

خارج شدن همه شهرها از وضعیت قرمز کرونایی در این مقطع، از آثار تزریق ۸۴ درصدی دوز اول و حدود ۷۰ درصدی دوز دوم واکسن کروناست و این کار باید تا رسیدن به شرایط مطلوب و اطمینان بخش ادامه یابد. از شهرداری‌ها و مسئولین شهری می‌خواهیم نسبت به رعایت اصول بهداشتی در ناوگان حمل و نقل بین شهری بویژه مترو و اتوبوس حساس باشند.

رئیس جمهور با قدردانی صمیمانه از همراهی و همکاری مردم با دولت در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بر ضرورت تأمین داروهای مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: تأمین دارو از اولویت‌های اصلی دولت است.

به گزارش اترک، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران مقابله با کرونا و نیز همت و همراهی مردم در امر واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: خارج شدن همه شهرها از وضعیت قرمز کرونایی در این مقطع، از آثار تزریق ۸۴ درصدی دوز اول و حدود ۷۰ درصدی دوز دوم واکسن کرونا است و این کار باید تا رسیدن به شرایط مطلوب و اطمینان بخش ادامه یابد.

وی همچنین بر تزریق دوز سوم واکسن برای کادر درمان و افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای تاکید کرد و از شهرداری‌ها و مسئولین شهری خواست، نسبت به رعایت اصول بهداشتی در ناوگان حمل و نقل بین شهری به ویژه مترو و اتوبوس حساس باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: براساس توصیه متخصصین، مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و عادی انگاری همچنان ضروری است، لذا نباید از آن غفلت شود.

وی با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه بازگشایی حضوری مدارس، تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده، تعدادی از مدارس تجهیزات و تهویه مناسبی ندارند که باید به سرعت پیگیری و برطرف شود.

رئیسی با تاکید بر جدیت و دقت در کنترل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی، گفت: کنترل تردد از مرزها به ویژه مرزهای شرقی کشور ضروری است و باید در کنار قرنطینه با دقت و حساسیت انجام شود.

 

+++

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه