ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

درخواست یزدانی و گرایی برای به تعویق افتادن انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران

دو قهرمان کشتی جهان و المپیک خواستار به تعویق افتادن انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک شدند.

به گزارش ایسنا،  در حالی که قرار است نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک فردا برگزار شود، حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دو قهرمان کشتی المپیک خواستار به تعویق افتادن این نشست و انتخابات داخلی کمیسیون شدند. کمیسیون ورزشکاران باید برای انتخاب رئیس، نایب رئیس و یک عضو هیات اجرایی، جلسه ای داشته باشد که یزدانی و گرایی خواستار به تعویق افتادن این نشست شده اند.

فدراسیون کشتی امروز اعلام کرد جامعه کشتی به انتصابات ۴ عضو این کمیسیون معترض است و خواستار حضور حداقل یک کشتی‌گیر  از  پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در میان اعضای انتصابی است.

در همین رابطه حسن یزدانی و محمدرضا گرایی اعلام کردند در نشست فردا شرکت نمی‌کنند و خواستار به تعویق افتادن انتخابات داخلی این کمیسیون شده اند.

سجاد گنج زاده، حسن یزدانی، ذبیح الله پورشیب، احسان حدادی، بهداد سلیمی، امین بوداغی، شهربانو منصوریان، مجتبی عابدینی، زهرا نعمتی، فرزانه فصیحی، حمیده عباسعلی، مصطفی نودهی، محمد رضا گرایی، نجمه خدمتی، حسین ساوه شمشکی، محمد بیداریان، محمد باقری معتمد، ندا شهسواری، ثریا آقایی و هادی ساعی ۲۰ عضو نهایی کمیسیون ورزشکاران هستند که محمد بیداریان، ندا شهسواری، ثریا آقایی و محمد باقری معتمد به استناد بند(۲-۱) ماده چهار آیین نامه که از اختیارات رئیس کمیته ملی المپیک است، انتصاب شدند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه