ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شانس بالای «قهرمانِ» اصغر فرهادی در چهار رشته اصلی اسکار

«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی، از نگاه منتقد وبسایت هالیوود ریپورتر، همچنان از شانس‌های اصلی دریافت جایزه اسکار در چهار رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی است.

اسکات فینبرگ، منتقد وبسایت هالیوود ریپورتر، با به‌روز کردن جدول پیش‌بینی‌های خود از نامزدهای احتمالی جوایز اسکار، کماکان، «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را در چهار رشته، جزو شانس‌های بالای نامزدی این جوایز قرار داده است.

این منتقد، فیلم سینمایی «قهرمان» را در رشته‌های بهترین فیلم (شانس چهارم)، بهترین کارگردانی (شانس اول)، بهترین فیلمنامه اوریجینال(شانس دوم)  و بهترین فیلم بین‌المللی (شانس اول)  پیش‌بینی کرده است.

او در جدیدترین پیش‌بینی خود، امیر جدیدی را در دسته سوم شانس نامزدی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، در کنار مت دیمون، آدام درایور، مایکل کیتون، جیک جیلنهال، آنتونی راموس و تیم راث دسته‌بندی کرده است.

در جدول قبلی این منتقد نیز، «قهرمان» در پنج رشته بالا، شانس اصلی نامزدی را داشت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه