ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رونمایی از طرح درس «هم‌نشین بهشتی» در کمیته امداد خراسان شمالی

اترک/در آیینی از طرح درس با عنوان هم‌نشین بهشتی و کد QR ویژه مشترکان صدقات استان خراسان شمالی رونمایی شد.

 مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این آیین با اشاره به اهداف این طرح گفت: طرح درس، هم‌نشین بهشتی با انعقاد تفاهم‌نامه چهارجانبه با همکاری کمیته امداد، سپاه، آموزش‌وپرورش و صداوسیما به اجرا می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح برای اولین بار در کشور توسط کمیته امداد خراسان شمالی به‌منظور استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای کمک به ایتام به مرحله اجرا رسیده است.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب 20 هزار حامی با اجرای پویش ایران مهربان در استان خبر داد.
وی  با یادآوری اینکه این طرح از نیمه دوم سال گذشته آغازشده است، افزود: آشنایی عموم مردم با مشکلات ایتام و کمک به نیازمندان، رسیدن به سرانه 700 هزار تومان برای کلیه فرزندان ایتام و محسنین و افزایش سه برابری تعداد حامیان طرح اکرام را ازجمله اهداف اجرای این طرح است.
وی دستاورد اجرای پویش ایران مهربان طی سال گذشته را جذب 20 هزار حامی عنوان کرد و افزود: 13 هزار نفر از این افراد تاکنون کمک‌های خود را به‌حساب ایتام واریزی داشته اند.
 سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی در آیین رونمایی از درس هم‌نشین بهشتی با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد و سپاه در قالب طرح ایران مهربان در جهت جذب حامی برای ایتام نیازمند گفت: از مجموع 12 هزار نفر تعهد بسیج در جذب حامی، تاکنون بیش از 30 درصد این تعهد محقق شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه