ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نمایش برترین نمونه‌های مکتب سقاخانه ایران در گالری دانشگاه نیویورک - ابوظبی

نمایشگاه «مدرنیسم‌ها: برترین‌های هنرمندان ایران، ترکیه و هند از گنجینه ابی وید گری دانشگاه نیویورک» از نیمه نوامبر در ابوظبی افتتاح می‌شود.

«مدرنیسم‌ها: برترین‌های هنرمندان ایران، ترکیه و هند» نخستین نمایشگاه حضوری گالری دانشگاه نیویورک در ابوظبی در زمانه کرونا خواهد بود که درهایش از ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ بسته و فعالیت‌های آن آنلاین و مجازی شده بود. این نمایشگاه سال ۲۰۱۹ از دانشگاه نیویورک در آمریکا آغاز شد و در چند ایالت دیگر ادامه یافت.

قرار است در این نمایشگاه که از دوشنبه ۱۵ نوامبر افتتاح می‌شود، نقاشی‌ها و تندیس‌های هنرمندان برجسته ایران، ترکیه و هندوستان از دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی به نمایش درآید. از هنرمندان ایرانی به ویژه از مکتب سقاخانه که در نمایشگاه حضور خواهند داشت می‌توان به فرامرز پیلارام، حسین زنده‌رودی، سیا ارمجانی، کامران دیبا، منیر فرمانفرماییان و پرویز تناولی اشاره کرد.

ابی وید گری مجموعه‌دار نامدار آمریکایی است که در دهه ۱۹۶۰ دست‌کم هشت بار به ایران و چند بار به ترکیه و هند سفر کرد تا با هنرمندان نوگرا دیدار و آثار آنها را جمع‌آوری کند. تابلوها و تندیس‌هایی که در گالری دانشگاه نیویورک در ابوظبی به نمایش درمی‌آید، از گنجینه ابی وید گری آمده و قرار است مجموعه‌ای از نامه‌ها و کاتالوگ‌ها و عکس‌های خصوصی این مجموعه‌دار از آرشیو دانشگاه در نمایشگاه عرضه شود.

نمایشگاه «مدرنیسم‌ها: برترین‌های هنرمندان ایران، ترکیه و هند از گنجینه ابی وید گری دانشگاه نیویورک» از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ تا پنجم فوریه ۲۰۲۲ برپا و بازدید از آن رایگان است. هر چند دوستداران هنر باید پیش از حضور در گالری نام‌نویسی کنند. بلیت‌فروشی هم از ۲۷ اکتبر آغاز می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه