ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خطیب‌زاده:

لبنان از فتنه‌هایی که ریشه صهیونیستی دارد سربلند عبور می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: لبنان مانند همیشه از فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که ریشه در رژیم صهیونیستی دارد و توسط اربابان و عوامل این رژیم طراحی و اجرا می‌شود، با موفقیت و سربلندی عبور خواهد کرد.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص وقایع تلخ لبنان، گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر اهمیت حفظ ثبات و آرامش لبنان، با دقت و از نزدیک تحولات لبنان را زیر نظر دارد و بر این باور است که مردم، دولت و ارتش در کنار مقاومت لبنان با انسجام و وحدت خود، مانند همیشه از فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که ریشه در رژیم صهیونیستی دارد و توسط اربابان و عوامل این رژیم طراحی و اجرا می‌شود، با موفقیت و سربلندی عبور خواهند کرد.

وی با محکوم کردن و ابراز تاسف عمیق از آتش گشودن و تیراندازی به مردم بی گناه لبنان که در حال تظاهرات مسالمت‌آمیز بوده‌اند، تاکید کرد: ضروری است دولت و مقامات لبنان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت‌ها و فتنه انگیزی میان مردم لبنان اقدام عاجل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تسلیت به دولت و مردم لبنان، خصوصاً خانواده‌های داغدار، برای جراحت دیدگان سلامت و شفای عاجل مسئلت کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه