ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معاون فنی گمرک خبر داد؛

واردات بیش از ۹۲ میلیون دُز واکسن کرونا تاکنون

معاون فنی گمرک گفت: تاکنون طی ۶۵ محموله، بیش از ۹۲ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور شده است.

مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک گفت: با ورود ۱۰ محموله جدید واکسن در مهرماه، تعداد محموله‌های واکسن کرونا وارداتی به کشور به ۶۵ محموله رسید. طی این ۶۵ محموله، تاکنون ۹۲ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۶۰۶ دُز واکسن کرونا وارد کشور شده است.

ارونقی ادامه داد: ۱۵ درصد از همه محموله‌های وارد شده واکسن در مرداد ماه و ۳۶ درصد در شهریور ماه وارد کشور شده، همچنین طی مهرماه تا امروز، ۳۵ درصد از محموله‌های وارد شده واکسن از گمرک ترخیص شده است.

وی افزود: بیش از ۸۵ درصد واکسن‌های وارد شده به کشور از مرداد ماه به بعد از گمرک ترخیص شده‌اند و در شهریور ماه ۳۳ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دُز و همچنین طی مهرماه ۳۲ میلیون و ۵۲۵ هزار دُز واکسن وارد کشور شده است.

معاون فنی گمرک در پایان بیان کرد: بیشترین تعداد واکسن طی ۳۸ محموله از چین واکسن سینوفارم به تعداد ۸۱ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دُز، و گران‌ترین واکسنی که تاکنون وارد کشور شده واکسن ۱۲ و نیم یورویی بهارات به تعداد یک میلیون و ۱۲۵ هزار دُز بوده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه