ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ممنوعیت بسته بندی پلاستیکی در فرانسه از ۲۰۲۲

استفاده از بسته بندی پلاستیکی برای خرید بیشتر انواع میوه ها و سبزیجات از ژانویه ۲۰۲۲ در فرانسه ممنوع میشود.

 

به گزارش اترک، وزارت محیط زیست فرانسه اعلام کرد: استفاده از بسته بندی پلاستیکی به منظور خرید بیشتر انواع میوه ها و سبزیجات از ژانویه ۲۰۲۰ ممنوع میشود که هدف از این اقدام کاهش تولید زباله های پلاستیکی است.

در اطلاعیه وزارت محیط زیست فرانسه آمده است: در زندگی روزمره حجم قابل توجهی از پلاستیکهای یک بار مصرف مورد استفاده قرار میگیرد. هدف آن است تا میزان استفاده از این پلاستیکها کاهش پیدا کرده و مواد دیگر یا بسته بندیهای چند بار مصرف و قابل بازیافت جایگزین شود.

به گزارش اترک به نقل از فرانس ۲۴، این ممنوعیت بخشی از برنامه چند ساله دولت فرانسه برای حذف پلاستیک است. از سال ۲۰۲۱، فرانسه استفاده از نی و لیوان پلاستیکی را ممنوع کرده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه