ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری برنامه‌های هفته خوشنویسی در سراسر کشور

عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران از برگزاری هفته خوشنویسی خبر داد و گفت: ۲۱ مهر روز ملی خوشنویسی است که بر همین اساس برنامه‌های هفته خوشنویسی ۲۱ تا ۲۷ مهرماه از سوی انجمن خوشنویسان ایران به روال هرساله و به منظور حفظ و ارتقای هنر خوشنویسی برگزار می شود.

محسن میرحسینی عضو شورای عالی خانه هنرمندان در نشست خبری هفته خوشنویسی گفت: به دلیل وجود بحران کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده ، مدیران شعب درخواست داشتند که با توجه به پتانسیل های موجود در شعب نسبت به برگزاری مراسم های مربوطه و اجرای دستورالعمل دفترمرکزی برنامه های ستادی بزرگداشت هفته خوشنویسی را بر مبنای مراسم های حضوری و فضای مجازی طرح ریزی کنند که در راستای همگرایی کلیه هنرمندان خوشنویس و شعب انجمن در سراسر کشور تصمیم برآن شد که برگزاری نشست های زنده ( لایو ) در شعب مراکز استان‌ها با حضور استادان آن استان با طرح موضوعات حوزه خوشنویسی برگزار شود.

وی گفت: طراحی و چاپ پوستر در شعب سراسر کشور در کنار انجام تبلیغات هفته خوشنویسی با نصب بنر و پلاکاردها در میادین و معابر شهرها  فرصتی مناسب برای تبلیغات و جذب هنرجویان فراهم می کند.

مدیر روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران گفت: دیدار با خوشنویسان پیشکسوت حتی به صورت پخش زنده ( لایو ) در فضای مجازی پخش خواهد شد که دیدار با مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در کنار برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسان عضو شعب در سراسر کشور در فضای مجازی و در صورت امکان حضوری را پیش بینی کردیم.

برگزاری کارگاه خوشنویسی، کاغذ سازی، رنگ آمیزی، آهار مهره، مرکب و غیره در کنار مراسم غبار روبی از مزار استادان و پیشکسوتان کل کشور و برگزاری برنامه کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت پیشکسوت استان از دیگر برنامه های هفته خوشنویسی است.

وی در پایان از مراسم یادبود استاد جهانگیر نظام العلماء در ٢٣ مهرماه در محل مجتمع فرهنگی هنری انجمن خوشنویسان ایران و مراسم رونمایی از کتاب میرعماد در موزه خط و کتابت میرعماد در روز ۲۴ مهرماه در کاخ سعد آباد خبر داد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه