ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

95 درصد بازیکنان لیگ برتر فوتبال دز اول واکسن کووید را دریافت کردند

مدیر مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران (ایفمارک) گفت: ۹۵ درصد بازیکنان لیگ برتری دُز اول واکسن خود را دریافت کردند.

زهره هراتیان اعلام کرد: ۹۵ درصد بازیکنان لیگ برتر دز اول واکسن خود را دریافت و معاینات پیش از فصل با حساسیت خاصی انجام شدشد چون از عوارض دراز مدت بیماری کووید و واکسیناسیون اطلاعات کاملی در دست نیست تمرکز معاینات پیش از فصل بر روی معاینات قلب و عروق بود.

وی ادامه داد: طی نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌ها اعلام شد باید تجهیزات مناسب احیای قلبی از جمله دستگاه شوک AED  توسط باشگاه حین تمرین و مسابقه مهیا باشد. دوره‌های آموزشی ویژه برای پزشکان و کادر پزشکی پیش بینی شده است.  

هراتیان گفت: لیگ‌های فوتبال ایران در شرایط قرنطینه و در آغاز  همه‌گیری بیماری با تدوین پروتکل‌های خاص در راستای مسوولیت اجتماعی خود و ایجاد نشاط اجتماعی مسابقات فوتبال را برگزار کرد . 

مدیر مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال (ایفمارک) خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در فصل آینده با تجربیات کسب شده در ۲ فصل گذشته در زمینه برگزاری مسابقات در شرایط کووید و با توجه به واکسیناسیون بازیکنان شاهد مشکلات سال گذشته نباشیم.
تیم‌ها همچنان ملزم به رعایت پروتکل‌ها خواهند بود و بیشتر تمرکز ما از این به بعد بر روی تدوین پروتکل های نحوه ورود تماشاچیان به ورزشگاه‌ها خواهد بود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه