ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تکمیل زنجیره پایین‌دستی صنایع بزرگ خراسان شمالی اولویت سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک

اترک: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: تکمیل زنجیره پایین‌دستی صنایع بزرگ خراسان شمالی اولویت سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک است.

به گزارش اترک، محمد وحیدی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به دلیل تلاش‌های بی‌شائبه در جهت تأمین زیرساخت‌ها و همچنین رفع مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سطح استان ما صنایع پایین‌دستی بزرگی داریم باید سرمایه‌گذاران را به سمت ایجاد واحدهای صنعتی در بخش صنایع پایین‌دستی استان ترغیب کنیم.

وی افزود: شهرک‌ها و نواحی صنعتی که زمین در آن‌ها جهت واگذاری تمام‌شده و یا در حال اتمام است باید به دنبال طرح توسعه آن‌ها باشیم تا سرمایه‌گذار بتوانید به‌راحتی شهرک موردنظر خود را انتخاب و سرمایه‌گذاری کند.

وحیدی به لزوم تسریع در تعیین تکلیف اراضی واگذارشده که نسبت به بهره‌برداری آن اقدام نشده، تأکید کرد و گفت: باید این زمین‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی گردد و اقدامات قانونی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: باید گروه‌های تولیدی خاص با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان گسترش یابد و سرمایه‌گذاران را به آن سمت سوق دهیم ازجمله پتانسیل‌های موجود در استان قطعه‌سازی و پوشاک است که باید زمینه مساعد سرمایه‌گذاری برای متقاضیان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیز در این نشست در خصوص اولویت زنجیره پایین‌دستی صنایع بزرگ اظهار داشت: در حال حاضر ما در شهرک صنعتی اسفراین و ناحیه صنعتی گرمه واحدهای خوبی راداریم که در راستای صنایع پایین‌دستی استان مشغول به تولید هستند.

سیاوش وحدت اضافه کرد: چندین ناحیه صنعتی ازجمله در مرکز استان در حال ایجاد بوده و همچنین طرح توسعه ناحیه صنعتی گرمه و امیرآباد شیروان هم در دست بررسی است.

وی در خصوص تعیین تکلیف زمین‌های واگذارشده ولی به بهره‌برداری نرسیده نیز عنوان کرد: تا پایان سال 99 زمین‌های به بهره‌برداری نرسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی‌شده و تعیین تکلیف گشته که به برخی از آن‌ها اعطای مهلت شده و برخی نیز در مرحله فسخ قرارداد و در حال خلعید زمین است.

همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی اسفراین و بیدک به دلیل وجود واحدهای قطعه‌سازی دارای پتانسیل بیشتری است تلاش می‌شود تا در این راستا سرمایه‌گذاران ترغیب به ایجاد واحدهای قطعه‌سازی ترغیب شوند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه