ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

باد و باران در شمال و جنوب کشور ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش های تندِ موقتی در نوارساحلی و جنوب کشور خبر داد و گفت: آب های جنوب کشور تا روز چهارشنبه مواج است.

«فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی کشور افزود:به غیر از نوار ساحلی در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار پیش بینی می شود.

وی توضیح داد: بر این اساس تا روز پنج شنبه هم چنان در استان های ساحلی خزر بارندگی ادامه دارد. بارندگی ها امروز به خراسان شمالی می رسد و انتظار بارش های پراکنده و تند برای این استان وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هم چنین در جنوب فارس، هرمزگان، ازتفاعات کرمان و سیستان وبلوچستان در ساعت شب رگبار و باد شدید موقتی پیش بینی می شود. برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هم آب های جنوب کشور مواج می شود و احتمال غرق شدن شناورها و قایق های کوچک و تورهای صیادی وجود دارد که انتظار داریم صیادان در جنوب کشور هشدارها را جدی بگیرند.

گودرزی افزود:آسمان تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش ملایم باد خواهد بود. دمای هوای تهران خنک شده و به 33 درجه سانتیگراد رسیده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه