ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس کمیته مسابقات هیات ووشو خراسان شمالی:

بعد از کرونا نیازمند پوست اندازی هستیم

صفاری_ رئیس کمیته مسابقات هیات ووشو خراسان شمالی گفت: با پایان محدودیت های کرونایی و پایان این دوران معمولا هیات ها پوست اندازی می کنند، در ووشو نیز همین اتفاق نیاز است تا رنکیگ کشوری ووشو خراسان شمالی حفظ و حتی ارتقا پیدا کند.

 

به گزارش اترک ، «علی دلیر » رئیس کمیته مسابقات هیات ووشو خراسان شمالی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ووشو خراسان شمالی به نسبت دیگر ورزش ها از محدودیت های کرونایی ضربه خورده است و میتوان گفت این از دست دادن زمان شرایط بدنی و فنی ورزشکاران این رشته را خدشه دار کرده و نیاز به ریکاوری و پوست اندازی احساس می شود.

وی افزود: خوشبختانه پیش از دوران محدودیت های کرونایی مربیان و دست اندر کاران ووشو استان با علاقه و صمیمیت نسبت به قهرمان پروری در بخش سبکی اقدام کرده و جواب قابل قبولی گرفته اند و ورزشکاران نیزدر شرایط خوبی قرار دارند.امیدواریم رفته رفته با پایان و حتی کاهش محدودیت ها فشار تمرینی افزایش یافته و سرعتی توأمان با تمرکز به رشد این ورزش در استان دهیم.

مربی درجه یک ووشو استان و دارنده دان ۵ این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: نقطه قوتی که در ووشو خراسان شمالی وجود دارد وجود ورزش های قهرمان پروری چون کوراش و کشتی در کنار ووشو است و همانطور که می‌دانیم با پیوستن کوراش به فدراسیون ووشو می‌توانیم از پتانسیل این ورزشکاران بخصوص در ووشو نیز استفاده کنیم.

علی دلیر افزود: انتظار می رود مسئولان بیش از پیش هیات را در مسیر رشد رهنمون باشند چرا که هیات ضربه خورده از کرونا است و در عین حال نیازمند امکانات و بستر اولیه تمرین می باشد.

دلیر در بیان چگونگی حضور اسپانسر ها در ووشو استان اظهار داشت: متاسفانه نگاه های مالی به ورزش های رزمی در قیاس با ورزشهای توپی همچون فوتبال و والیبال چشمگیر نیست و حتی دلسرد کننده است و در استان ووشو نیز از این قاعده مستثنی نبوده هرچند که در زمینه جذب اسپانسر از سوی ریاست هیات اقدامات وافری انجام شد اما بر کسی پوشیده نیست که صنعت و دیگر منابع مالی خود زخم خورده کرونا هستند و امیداوریم این روند با رایزنی های مجدد پوست اندازی کند.

وی همچنین در پایان از ارتقاء سطح ملی ووشو کشور در رقابت های بین المللی ابراز خوشنودی کرد و افزود: ووشو ایران همواره در سطح ملی و در آسیا با وجود کشور های صاحب نام این رسته حرفهای زیادی برای گفتن دارد و در آخرین تورنومنت بین المللی توانستیم جایگاه نخست را کشب کنیم که مطمئنا این طلایی شدن ها حاصل تلاش مدیران گذشته چون مهدی علی نژاد و مدیریت آیندگانی چون  امیر صدقی خواهد بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه