ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به زودی آغاز به کار می‌کند

عضو هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی گفت: این هیات کار خود را به زودی آغاز می‌کند و بنا داریم کاری حرفه‌ای، آسیب شناسانه، علمی، قابل دفاع و ماندگار انجام شود تا هم خلاءهای قانونی و ضمانت‌های اجرایی بررسی و هم متخلفان به مردم معرفی شوند.

به گزارش اترک، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: در سفر اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، توافق‌هایی حاصل شده است که به نظر اطلاع‌رسانی کافی به مجلس و افکار عمومی نشده است در حالی که امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است بنابراین از رییس مجلس و هیات رییسه می‌خواهم افراد ذی‌ربط از جمله دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس سازمان انرژی اتمی را به مجلس دعوت کرده تا توضیحات لازم را به نمایندگان ارائه کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به زودی کار خود را آغاز می‌کند و بنا داریم کاری حرفه‌ای، آسیب شناسانه، علمی، قابل دفاع و ماندگار انجام شود تا هم خلاءهای قانونی و ضمانت‌های اجرایی بررسی و هم متخلفان به مردم معرفی شوند.

شریعتی افزود: هر مجموعه‌ای که حتی یک ریال از اموال عمومی استفاده کند مورد بررسی قرار خواهد گرفت، همچنین آمادگی داریم علاوه بر دستگاه‌های نظارتی و گزارش‌های رسمی از گزارش‌های مردمی نیز استفاده کنیم و به زودی سامانه آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره تحول در نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور، خاطرنشان کرد: در حالی که یکی از مهمترین شعارهای آیت الله رییسی و دولت سیزدهم تحول آفرینی بود و اکنون در حال ادامه این مسیر هستند اما یکی از مهمترین نیازهای امروز تحول در نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور است اما این مهم از سال ۱۳۹۷ که دستور رهبری را در پی داشت و ایشان جلسه اختصاصی با دولت در این زمینه گذاشته‌اند تاکنون روی زمین مانده و تحول در ساختار بودجه و نظام بودجه ریزی انجام نشده است.

شریعتی تاکید کرد: افرادی که مسوول وضع موجود کشور هستند و بودجه سالیانه را در سازمان برنامه و بودجه تنظیم می‌کردند یا اعتقادی به این تحول نداشته یا عزم و اراده‌ای نداشته‌اند مجدداً مسوول بررسی و تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ شده‌اند و این موجب تعجب و تأسف است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه