ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بورس سبزپوش شد

روند حرکت بازار سرمایه دیروز سرانجام صعودی شد و شاخص کل توانست ۲۱ هزار واحد افزایش یابد اما همچنان در کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد باقی ماند.

به گزارش اترک، شاخص کل بورس دیروز با ۲۱ هزار و ۷۳۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۹۱۰ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۵۱ هزار و ۹۱۳ واحد رسید.

معامله گران این بازار ۹۴۱ هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال انجام دادند.

به طور کلی ۳۰۶ نماد مثبت و ۹۳ نماد بورسی منفی بودند که از میان آنها گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، پالایش نفت بندرعباس و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس توانست با ۱۱۵ واحد افزایش رقم ۲۲ هزار و ۲۴۵ واحد را ثبت کند.

معامله گران این بازار ۶۷۷ هزار معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۷۴ نماد فرابورسی مثبت و ۷۵ نماد منفی بودند که ازمیان آن‌ها بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه