ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رایزنی قالیباف با «الکاظمی» برای سفر زمینی زائران اربعین به کربلا

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دیدار نخست‌وزیر عراق با رئیس مجلس گفت: در این جلسه برای افزایش تعداد زائران اربعین و سفر زمینی به کربلا گفتگو شد.

به گزارش اترک به نقل از رسانه‌ها، محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان با نخست‌وزیر عراق گفت: در این جلسه بحث‌های مفصلی از سوی رئیس مجلس مطرح شد. راه‌آهن شلمچه به بصره از موضوعات مهم این جلسه بود. زیرا این راه هم می‌تواند نقش ویژه‌ای در ارتباط اقتصادی بین ایران، عراق و سوریه داشته باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران از یک سو به سمت هند، چین و افغانستان ارتباط ریلی داشته و از سوی دیگر در تلاش برای اتصال به راه‌آهن بصره است می‌تواند از طریق جابجایی کالا به اقتصاد کشور کمک بسیار مهمی شود. نخست‌وزیر عراق قول داد در این راستا گام‌های اساسی برداشت شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: کامیون‌هایی که برای جابجایی بار به عراق و از طریق این راه به سایر کشورها تردد می‌کنند، مقرر شد کامیون‌های ایرانی به‌طور مستقیم بتوانند از مرز عراق عبور کرده و وارد این کشور شوند و بالعکس کامیون‌های عراقی هم بتوانند به راحتی وارد مرز و کشور ایران شوند.

رضایی‌کوچی افزود: علاوه بر این قول‌هایی در مورد افزایش تعداد زائران اربعین داده شد. مقرر شد علاوه بر راه‌های هوایی، راه‌های زمینی نیز زائران بتوانند در ایام اربعین در عراق حضور یابند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه