ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیر کل امور شهری و روستایی استاندار تهران:

مدیران شهری پیشوا مدیریت درآمد و هزینه را در اولویت کار قرار دهند

مدیر کل امور شهری و روستایی استاندار تهران با اشاره به اینکه ایجاد منابع درآمدی پایدار یک اصل استراتژیک است، گفت: مدیران شهری پیشوا مدیریت درآمد و هزینه را در اولویت کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگاراترک، علیرضا طاهری‌نسب در مراسم معارفه شهردار پیشوا اظهار داشت: امروزه رشد سریع شهرها یک ویژگی جمعیتی کشورها بوده و ۹۰ درصد جمعیت در شهرها ساکن هستند.

طاهری نسب گفت: رشد سریع شهرها این سؤال را مطرح می‌کند که آیا توانسته‌ایم تعلق خاطر و شرایط زیست را برای شهروندان فراهم، کیفیت زندگی آنان را افزایش و مشارکت شهروندان را در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر امور بالا ببریم؟ پاسخ به این سؤالات باعث می‌شود درک صحیحی از زندگی شهری داشته باشیم.

وی افزود: می‌طلبد مدیران شهری، مدیریت درآمد را در اولویت قرار دهند و ایجاد منابع درآمدی پایدار را به عنوان یک اصل استراتژیک جز برنامه‌های مهم خود تلقی کنند و مدیریت هزینه و حذف هزینه‌های اضافی نیز از دیگر عوامل اساسی توسعه پایدار شهری محسوب می‌شود.

مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری تهران با اشاره به اینکه شهر پاک و سبز و حمایت از مشارکت شهروندان از دیگر مشخصه‌های یک شهر توسعه یافته است عنوان کرد: اگر بتوانیم مشارکت همه جانبه مردم را به یک نیاز اجتماعی تبدیل کنیم به یکی از عوامل اصلی توسعه پایدار برای بهبود کیفیت زندگی مردم دست یافته‌ایم.

وی گفت: شهر هوشمند از مباحث مورد تاکید امروزی است و مدیران باید بستر کار را برای ایجاد شهر هوشمند به گونه‌ای فراهم کنند تا کارها به صورت سیستمی پیش رفته و آسایش شهروندان ارتقا داده شود.

طاهری نسب اظهار داشت: از شورای اسلامی شهر انتظار می‌رود به وظیفه نظارتی خود بیشتر توجه کند و آنچه مصوب می‌کند با اصل ۱۰۵ قانون اساسی مطابقت داشته باشد و سیاست‌گذاری، برنامه‌محوری و ریل‌گذاری برای مدیریت شهری باید جز برنامه‌های شورای اسلامی بوده و این نهاد پاسخگوی نیازهای شهروندی و رأی مردم باشد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه