ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

«قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد

نمایندگان مجلس با ۲۱۸ رأی موافق با استعفای «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» موافقت کردند.

به گزارش اترک، در ادامه جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس در دستور کار قرار گرفت.
نمایندگان با ۲۱۸ رأی موافق با استعفای وی موافقت کردند.
سپس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
قاضی زاده هاشمی متولد ۱۳۵۰ شهرستان فریمان و دانش آموخته دکتری تخصصی پزشکی (جراح سر و گردن)، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و از جانبازان جنگ تحمیلی است که سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نایب رئیسی مجلس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان و معاونت بهداشت و درمان بنیاد جانبازان خراسان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه