ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تشک جودو در انتظار رأی CAS

صفاری - رئیس فدراسیون جودو با حضور در بجنورد وضعیت برگزاری این مجمع را مشخص کرد و طی دیدار با استاندار خراسان شمالی از حمایت محمد محمدی بریمانلو خبر داد و در پایان از قاسم باغچقی مقام آور رقابت‌های آسیایی جوانان جودو و محمد محمدی بریمانلو تنها المپیکی جودو ایران تجلیل به عمل آورد.

آرش میراسماعیلی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برگزاری مجمع جودو استان طی توافقی که با سرپرست ورزش و جوانان استان داشتیم به‌زودی تعیین تکلیف خواهد شد، این مجمع به‌خاطر اختلاف سلایق برخی از اهالی جودو در خراسان شمالی به تعویق افتاده است و مهندسی مجمع در کار نیست.

به گفته وی جدایی کوراش از جودو در خراسان شمالی باعث شده بسیاری از ورزشکاران از جودو به کوراش گرایش پیدا کنند، در مجمع فدراسیون و هیات رئیسه مصوبه‌ای داشتیم که هر ورزشکار می‌تواند تنها در یک‌رشته ورزشی به فعالیت بپردازد که متأسفانه واکنش‌های بسیاری از برخی از جودو کاران و کوراش کاران را شاهد بودیم.

او می‌افزاید: افتتاح کمپ بین‌المللی کوراش با امکاناتی صورت گرفت که توسط فدراسیون جودو به استان واگذار شده بود و باید در راستای اعتلای این ورزش اقدام می‌شد.

وی به حمایت فدراسیون در راستای حمایت از بریمانلو تنها المپیکی جودو ایران اشاره می‌کند و می‌گوید: در جلسه با استاندار که کاملاً دوستانه بود قرار شد حمایتی از این ورزشکار المپیکی صورت گیرد.

بریمانلو از سوی وزارت مورد تشویق قرار می‌گیرد که مبلغ این هدیه بعلاوه مبلغ حمایتی فدراسیون به وی اهدا می‌شود و در مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیک از ایشان نیز مجدداً تقدیر خواهد شد، نامه‌نگاری‌ها انجام شده که از ایشان نیز در حد مدال‌آوران المپیک تقدیر شود و با به روی کار آمدن وزیر جدید ورزش و جوانان رایزنی بیشتری خواهد شد.

وی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون نیز می‌افزاید: در دوران تعلیق فرصت‌های خوبی برای آمادگی زیرساختی استعدادیابی داریم که متأسفانه همه‌گیری کرونا برای برنامه‌های فدراسیون مانند سدی عملکرد و کلاس‌های آموزشی و دوره‌ها با مشکل مواجه شدند.

به گفته وی اردوهای تیم ملی با وجود کرونا در حد قابل‌قبول اجرا می‌شود و 12 خانه جودو را سعی کردیم راه‌اندازی کنیم و بزرگ‌ترین آکادمی جودو کشور را در مجموعه کبکانیان راه‌اندازی خواهیم کرد، در چند ماه آینده برای تمامی قهرمانان در تمامی رده‌های سنی سعی کردیم برای ایجاد انگیزه حقوق ماهیانه‌ای را تعریف کنیم که این مهم در انواع رده‌های سنی در بین فدراسیون‌های کشور بی‌نظیر خواهد بود.

میراسماعیلی در خصوص پرونده شکایت دوم و تصمیم‌گیری آن توسط دادگاه CAS که چهارشنبه مشخص خواهد شد که حضوری برگزار شود یا آنلاین تا لایحه‌ها ارسال شود، گفت: در بازی‌های آسیایی آینده منتظر رأی دادگاه و مذاکرات پیشرو هستیم که بتوانیم به یک نتیجه کلی برای کاهش محدودیت‌ها برسیم در برنامه خواهیم داشت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه