ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح محور کزاز- مهاجران در استان مرکزی

اترک/عبدی: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح آسفالت محور کزار- مهاجران شهرستان شازند به طول ۳،۴ کیلومتر خبر داد.

 مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی درحاشیه این مراسم بیان داشت: این محور به طول۳،۴ کیلومتر و عرض۶ متر احداث گردیده و برای تکمیل این محور حدود ۲۵۰۰تن آسفالت مصرف شده  است.

احمد مرزبان هدف از احداث این محور را برقراری راه دسترسی روستای کزاز و بازگشایی مسیر به محور اصلی اراک- بروجرد عنوان کرد و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه اهالی این روستا با تعداد حدود ۶۰۹ خانوار و جمعیتی درحدود ۱۹۰۰نفر به طور مستقیم می توانند از جاده اصلی محوراراک- بروجرداستفاده کنند و همچنین دسترسی این روستا به شهرجدید مهاجران نیز تسهیل می شود.

وی ادامه داد: این پروژه از سال ۱۳۹۹ آغاز شده که برای تکمیل آن میزان ۴۰۰۰ مترمکعب اساس، ۳۰۰۰ متر مکعب زیر اساس، ۲۱۱۳ مترمکعب عملیات خاک برداری و خاک ریزی انجام شده و برای اجرای آن اعتباری افزون بر۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است .

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه