ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر، جانش فزون

همکاران گرامی، خبرنگاران ارجمند سالروز ۱۷ مرداد که مزین به نام روز خبرنگار است را به تمامی شما همکاران ارجمند، جامعه خبری استان خراسان شمالی و همه خبرنگاران کشور عزیزم، ایران بزرگ، تبریک و تهنیت عرض می کنم.




بعنوان مدیر مسئول روزنامه  می‌دانم که شان والای شما، نیازمند این گونه تبریک گفتن ها نیست و جامعه سترگ خبرنگاران، علی رغم سختی ها و مشقات فراوان، به کار خود به بهترین شکل ممکن ادامه می دهند و روزنه‌های تنفس مردم سالاری و دموکراسی را در جامعه با تلاش بی وقفه، باز نگاه می دارند. می دانم که حرفه شما، جزو مشاغل سخت طبقه بندی می شود و مطلع هستم که خبرنگاران بدنبال تشویق نیستند، بلکه نیازمند توجه جامعه و مسئولان هستند. جامعه اگر به خبرنگار بعنوان امین خود در رساندن حرف مردم به مسئولان نگاه کند، آنوقت است که اجرای عدالت، آسان تر خواهد شد. مسئول اگر بداند که خبرنگار، با زر و زور و تزویر، اسیر نخواهد شد و حق و حقیقت را روایت خواهد کرد، آنوقت به فکر ناعدالتی نخواهد افتاد. مخاطراتی که شما طی عمر کاری خود با آن روبرو هستید، واقعا طاقت فرسا است و ماندن در این راه، جز با الگو قراردادن حضرت زینب(س) که روایت گر عاشورا بود و ندای حق و حقیقت را به جهانیان رساند و جز با شجاعت علی(ع) که در اجرای عدالت، با یهودی به محضر قاضی رفت و حکم را پذیرفت، امکان پذیر نیست. 
لذا اینجانب بعنوان مدیر مسئول روزنامه اترک، دست تک تک شما خبرنگاران عزیز را به گرمی می فشارم و ضمن عرض خدا قوت، بر عهد خود که همانا استیفای حقوق خبرنگاران و زمینه سازی برای ایجاد فضایی آرام و امن در جهت انجام  وظایف خبرنگاری است، پایبند خواهم بود‌.
برای تک تک همکاران خبرنگار در مجموعه رسانه ای روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا، هم‌چنین خبرنگاران استان خراسان شمالی و کشور عزیزمان ایران، آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
به امید روزی که خبرنگار، فقط دغدغه عدالت داشته باشد و معیشت، جزئی از افکار روزانه خبرنگاران نباشد.
محمد شکاری

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه