ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نمایندگانی که از جیب بیت المال برای انتخابات هزینه می کنند

مجلس در راس امور است،این جمله را نمایندگان باید سرلوحه کار خود قرار دهند.
سالهاست که از عمر پارلمان می گذرد و مجالس مختلف، دارای قوت و ضعف هایی بوده اند. وکیل المله بودن، از وظایف اصلی منتخبان مردم است و نمایندگان نباید خود را وکیل الدوله بدانند. حمایت از دولت مستقر، اصول و چارچوبی دارد که باید رعایت گردد. اینکه نماینده سوال طرح کند، از اهرم های قانونی مانند استیضاح برای نظارت بر کار دولتی ها استفاده نماید، حتما قسمت اصلی وظایف نمایندگان است و مردم،بعنوان ولی نعمتان، این انتظار را از منتخبان خود دارند. 
کلنگ های سر کاری
رئیس دولت سیزدهم بارها اعلام کرده است که اولویت دولتش، به اتمام رساندن طرح ها و پروژه های نیمه تمام است و پروژه جدید را کلنگ نخواهند زد. نگاهی به بودجه کشور در سال جاری و کسری بودجه دولت که عامل اصلی تورم افسار گسیخته این روزهاست، این واقعیت را عیان می سازد که جهت گیری دولت در اتمام پروژه های فعلی کاملا درست بوده است. اینکه رئیس جمهور در سفرهای استانی اعلام کرده که کار جدیدی شروع نخواهد کرد، کاملا با اوضاع اقتصادی کشور منطبق است و وظیفه همه سیاست گذاران هم اجرای این کار می باشد. در شرایط کنونی، اینکه نماینده ها در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود، برای شرکت در انتخابات زمستان ۱۴۰۲ از اکنون به تکاپو افتاده اند، کار بدی نیست، اما اینکه کلنگی بزنند که می دانند اجرایی نخواهد شد،  این یعنی هزینه کردن برای انتخابات از جیب بیت المال.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه