ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تذکرات بودجه‌ای نمایندگان به دولت/ افزایش حقوق عادلانه باشد

برخی نمایندگان مجلس در تذکرات بودجه‌ای به دولت خواستار افزایش عادلانه حقوق کارمندان در بودجه ۱۴۰۰ شدند.

در ادامه جلسه علنی روز (یکشنبه، ۱۴ آذرماه (مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکر شفاهی خطاب به هیأت دولت گفت: در شرایطی که کماکان شاهد پرداخت‌های نامتعارف به برخی نورچشمی‌ها در شرکت‌های خاص هستیم و هر از چندگاهی حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی، افکار مردم را آزار می‌دهد گویا دیواری کوتاه‌تر از کارمندان وجود ندارد.

بدری: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان ناعادلانه است

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه زمزمه‌هایی از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می‌رسد، ادامه داد: این تصمیم عجولانه کاهش قدرت این قشر زحمتکش را به همراه دارد و طبقه متوسط جامعه را زمین‌گیر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه ندهیم کارمندان بیش از این شرمنده خانواده خود شوند، عنوان کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت در روزهایی که آتش تورم پیوسته در حال زبانه کشیدن است، به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند.

چگینی: دولت در بودجه ۱۴۰۱ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مدنظر قرار دهد

در ادامه گودرز چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از دولت تقاضامندیم در بودجه سال ۱۴۰۰ به موضوع بازنشسته‌های لشکری، کشوری و تامین اجتماعی و همچنین همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها توجه داشته باشد.

وی یادآور شد: دولت لایحه رتبه بندی فرهنگیان را به صورت جامع مورد توجه قرار دهد.

سرمدی: انتقاد از حذف ردیف‌های بودجه‌ای دانشکده‌های علوم پزشکی در مناطق محروم

در ادامه، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در تذکری شفاهی با استناد به اصل ۳ بند ۹ قانون اساسی، گفت: تمرکز زدائی محرومین را از حق خود از بیت‌المال بهره مند می کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخیراً خبرهایی رسیده است که حکایت از آن دارد که سازمان برنامه و بودجه اقدام به حذف ردیف‌های بودجه‌ای دانشکده‌های علوم پزشکی مستقل بخشی از شهرهای کشور به بهانه اصلاح ساختار بودجه و جبران کسری بودجه کرده است لذا راه اصلاح ساختار بودجه ظلم به مناطق محروم و دوردست نیست لطفاً با بهره‌مندی از نظر کارشناسان، صاحبنظران، اقتصاددانان و اهل نظر راهکارهای عملیاتی پیدا کنید.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه