ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راه اندازی نخستین خانه تخصصی بازی کشور در بجنورد

اترک: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: نخستین خانه بازی تخصصی کودک و نوجوان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در بجنورد راه اندازی می‌شود.

به گزارش اترک، فرهاد آقا بیگی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات ویژه خانه بازی خریداری شده‌است، عنوان کرد: به زودی تمام مراکز کانون پرورش فکری استان از امکانات ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه برخوردار خواهند شد و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز به صورت فراگیرتر انجام می‌شود.
آقابیگی با تأکید بر اینکه در حال حاضر تعداد مراکز و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری استان به عدد ۲۰ رسیده است، خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال کتابخانه سیار بام و صفی آباد با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و مرکز فرهنگی و هنری فاروج با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده و جامعه زیر پوشش فعالیت‌های کانون گسترده‌تر شد.
البته وی به محدودیت‌های دوران کرونا و آموزش‌های مجازی کانون هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۸ کارگاه عمومی کانون در بستر kpf.ir فعال است و کودکان و نوجوانان علاقه مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری از آموزش‌های مربیان در فضای مجازی بهره‌مند می‌شوند.
 آقابیگی پویش قصه‌گویی را یکی از دستاوردهای مهم کانون استان در ایام کرونا دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های برنامه‌های حضور کانون پرورش فکری خراسان شمالی پویش قصه‌گویی را برپا کرد و تمام علاقه مندان بدون شرایط سنی به صورت صوتی در این پویش شرکت کردند.
وی تعداد داوطلبان شرکت کننده در اولین پویش قصه‌گویی استان را هزارو ۳۰۰ نفر اعلام کرد و افزود:  برگزاری دوره‌های آموزشی، چالش‌های قصه‌گویی و ثبت و آماده سازی قصه‌های بومی استان با همکاری میراث فرهنگی از دیگر بخش‌های این پویش استانی بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، ارسال کتاب برای مناطق ویژه اجتماعی را یکی دیگر از سال جاری کانون دانست و اظهار کرد: در قالب این طرح کودکان و نوجوانان دوستدار کتاب و مطالعه در مناطق محروم حاشیه شهر بجنورد و راز و جرگلان شناسایی شدند و بر اساس گروه‌های سنی کتاب ارسال می‌شود تا مخاطبان فعالیت‌های کانون به خصوص در مناطق محروم استان بیشتری بتوانند از کتاب‌های موجود در مراکز بهره ببرند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه