ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

چراغ 6 روستای بی برق خراسان شمالی روشن می‌شود

اترک: مدیر شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: پروژه‌های تأمین برق 6 روستای خراسان شمالی در قالب پویش هرهفته_الف_ب_ایران (ساخت و سازها-ساز و کارها) در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اترک، علیرضا صبوری اظهار کرد: برق رسانی به 6 روستای صعب العبور و فاقد برق استان با اعتبار بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: بر این اساس، تأمین برق 2 روستای «گنجدان» و «گُمبروِی» در شهرستان اسفراین، تأمین برق روستاهای «کربلایی حسینعلی» و «مشاع ابوذر» شهرستان جاجرم، برق رسانی به روستای «مشاع شهید رمضانی» شهرستان گرمه و تأمین برق روستای «قسطی شاپور» در شهرستان مانه و سملقان با احداث 7 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 3 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 5 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت مجموع 125 کیلوولت آمپر و همچنین نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی 10 کیلوواتی انجام شد.
صبوری افزود: با بهره برداری این پروژه‌های برق رسانی، 95 خانوار روستایی از نعمت برق خوردار خواهند شد.
قابل ذکر است پیش از نیز در دهمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران، طرح جایگزینی 4 هزار و 700 کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در خراسان شمالی با رویکرد اصلاح ساز و کارها با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره برداری رسید. وی گفت: این طرح با هدف پیشگیری از انشعاب‌گیری غیرمجاز، حذف سرقت شبکه‌های سیمی و ایمن‌سازی عمومی شبکه‌های برق استان اجرا شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه