ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

امامزاده سیدعباس بجنورد قطب گردشگری مذهبی استان می‌شود

اترک: استاندار خراسان شمالی گفت: بارگاه امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد با ساماندهی و توسعه به قطب بزرگ گردشگری مذهبی استان تبدیل می‌شود.

به گزارش اترک، محمدعلی شجاعی در نشست بررسی مشکلات امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد اظهار داشت: باید در قالب یک طرح جامع و با تاکید بر جذب سرمایه گذار و کنار گذاشتن تمام اختلافات دستگاه‌های اجرایی متولی، توسعه این مکان مذهبی را برای افزایش ماندگاری مسافران در این مجموعه رقم زد.
وی با گلایه از انجام انفرادی اکثر کارها در استان، تاکید کرد: حرکت انفرادی در انجام کار معنا ندارد و باید تمام امور به صورت گروهی و تنها برای تأمین منافع مردم و استان صورت گیرد.
استاندار خراسان شمالی از دستگاه‌های اجرایی متولی این حوزه خواست که تمام مسائل در مسیر توسعه این مجموعه مذهبی بر اساس منطق، ارائه مستندات و بدون تعصب باشد و افزود: تنها تعصب ما باید تمرکز بر توسعه و آبادانی این مکان مذهبی با هدف توسعه مرکز استان و تأمین منافع جمعی مردم باشد.
شجاعی دستور تعیین تکلیف زمین‌های امامزاده سیدعباس را تا یک هفته آینده داد و گفت: باید با تبعیت از قوانین و مقررات زمینه‌ای را فراهم کنیم تا این طرح توسعه با شتاب بیشتری دنبال شده و به سرانجام برسد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه و ساماندهی امامزاده سیدعباس بجنورد، می‌توان شرایط لازم را برای افزایش ماندگاری مسافران، اسکان و امنیت آنان فراهم ساخت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه