ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ادامه منع ترددهای استانی و شبانه

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: منع تردد و محدودیت‌های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

به نوشته ایرنا، سرهنگ رسول ابراهیمی افزود: پیش از این محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعلام شده بود و این تردد در شهرهای زرد و آبی با توجه به مصوبات استانی اعمال می‌شد اما اکنون براساس مصوبه وزارت کشور تردد شبانه در همه شهرها بر اساس همان ساعت اعلام شده مجدد اعمال خواهد شد و رانندگان خاطی به مبلغ دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.
وی با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه تردد خودروهای غیربومی به استان‌های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.
ابراهیمی افزود: بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده، تردد خودروهای غیر بومی به شهرهای استان قم، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن ممنوع است.
وی تاکید کرد: اکنون وضعیت کرونا در برخی شهرهای استان خوزستان قرمز اعلام شده است.
جانشین معاون عملیات ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیر بومی به شهرهای اعلام شده رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنها منظور خواهد شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه