ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

لزوم توجه مسئولان به فرسودگی سازمان آتش نشانی

اترک: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد با اشاره به فرسودگی و عمربالای ۱۵ سال ناوگان و تجهیزات آتش نشانی مرکز استان گفت: توجه مسئولان استانی به فرسودگی سازمان آتش نشانی ضرورت دارد و باید به این موضوع توجه شود.

به گزارش اترک، مجید گریوانی اظهار کرد: دغدغه آتش نشانی فرسودگی ناوگان و تجهیزات این سازمان است و تعمیر ماشین آلات و ناوگان فرسوده ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما امکان تأمین این اعتبار از منابع شهرداری وجود ندارد و نیازمند پیگیری‌های استانی است.
وی بابیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته یک هزار و ۳۴۴ مورد عملیات اطفای حریق و امدادو نجات توسط آتش نشانی بجنورد انجام شده است، افزود: با این حجم از عملیات در مرکز استان نیاز است تصمیمات درستی از سوی مسئولان استانی گرفته شود تا اختلال در مأموریت‌های آتش نشانی از لحاظ فرسودگی خودروهاو تجهیزات ایجاد نشود.
گریوانی همچنین با اشاره به افزایش روزافزون احداث ساختمان‌های طبقاتی در مناطق مختلف شهر تصریح کرد: آتش نشانی بجنورد فاقد نردبان و امکانات اطفای حریق ساختمان‌های بلند است که علاوه برکاهش سرعت امدادرسانی برای سلامت وایمنی آتش نشانان هم خطرناک است و متاسفانه تاکنون باوجود پیگیری‌های متعدد و قول نمایندگان هنوزبرای استان تهیه نشده است.
آتشپاد گریوانی به عمر بالای ایستگاه مرکزی آتش نشانی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه این ساختمان ایمنی کامل در زمان زلزله ندارد و ساخت ایستگاه جدید ضرورت دارد تا از ایجاد بحران در زمان زلزله برای این سازمان امدادرسان جلوگیری شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه