ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

چراغ سبز بورس به سهامداران واکنش مثبت بازار به تغییر دامنه نوسان قیمت سهام

معاملات دیروز بازار سرمایه با رشد 47 هزار واحدی شاخص کل به پایان رسید.

به گزارش اترک، شاخص کل بورس با افزایش 47 هزار و ۷۸۷ واحدی، واحدی در پله یک میلیون و 262 هزار واحد ایستاد و به این صورت بورس چراغ سبز خود را برای سرمایه‌گذاران روشن کرد.
در جریان دادوستدهای دیروز بازار سرمایه بیش از 7 میلیارد و 962 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 13 هزار و 436 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 258 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 47 هزار و 787 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 262 هزار و 203 واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز گذشته به نام نمادهای معاملاتی پنتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سیمان اصفهان، به پرداخت ملت و کاشی الوند با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی مثبت را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 12470 واحد، شاخص‌های کل (هم‌وزن) 12557 واحد، قیمت (هم‌وزن) 8212 واحد، آزاد شناور 56421 واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 39696 و 80149 واحد رشد کردند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه