ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برق مشترکین کم مصرف استان رایگان می شود

اترک:مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای طرح برق امید بهای مصرفی مشترکین کم مصرف رایگان خواهد بود که در دوره پنجم قبوض برق اعمال شده است.

به گزارش اترک، علیرضا صبوری در نشست خبری اظهار کرد: طرح برق امید در راستای مصرف بهینه برق از آبان ماه ۹۹ اجرا شده است که طی این طرح بهای مصرفی مشترکین کم مصرف رایگان خواهد بود که در دوره پنجم قبوض برق اعمال شده است.
وی افزود: در خراسان شمالی ٢٧ درصد مشترکین خانگی شهری و ۴۵ درصد مشترکین خانگی روستایی به تعداد ۱۰۱ هزار و ۹۸۹ خانوار شامل عدم پرداخت و رایگان بودن قبض برق شده اند.
صبوری اظهار کرد: در مقابل این نوع مشترکین، مشترکین خوش مصرف با ۵۹ درصد شهری و ۴۹ درصد روستایی و مشترکین پرمصرف با ۱۴ درصد شهری و ۶ درصد روستایی داریم.
وی با بیان اینکه صدور قبض برق مشترکین خوش مصرف مانند روال عادی است، افزود: اما برای مشترکین پرمصرف از اول آبان ماه به مدت ۶ ماه فرصت اصلاح الگوی مصرف داده شده در غیر این صورت بعد از ۶ ماه طبق تعرفه های ابلاغی با افزایش تعرفه مواجه می شوند.
به گفته صبوری، خانه های خالی و خانه باغ ها مشمول طرح برق امید نیستند و این طرح تنها برای مشترکین فعال است.
صبوری در خصوص مطالبات شرکت برق استان افزود: در حال حاضر این شرکت ۳۱ میلیارد تومان مطالبه دارد که عمده آن در بخش صنایع، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی است.
مدیرعامل شرکت برق استان با اشاره به افتتاح و بهره برداری ۷۱ طرح با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طی دهه فجر امسال گفت: از این تعداد پروژه هشت فقره با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در بجنورد، ۱۱ فقره با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شیروان، ۹ فقره با اعتبار هفت میلیارد تومان در اسفراین، ۶ فقره با اعتبار دو میلیارد تومان در مانه و سملقان، ۱۲ فقره با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در جاجرم، ۹ فقره با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در گرمه، هست فقره با اعتبار پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در فاروج و هشت فقره با اعتبار هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در راز و جرگلان بوده است.
صبوری اظهار کرد: بهره برداری از فاز سوم بخار نیروگاه شیروان با اعتبار چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان یکی از ابر پروژه های استان به شمار می رود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه