ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیش بینی ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در استان

اترک: معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از پیش بینی ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: شروع ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهر از بیستم اسفند تا ۲۶ اسفند خواهد بود.

به گزارش اترک، احمد برادران در نشست خبری اظهار کرد: مشارکت در امر انتخابات مستند به اخذ رأی است اما به رغم تمام چالش‌ها تاکنون شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.
وی با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری اضافه کرد: نظارت بر امر انتخابات شوراهای شهر و روستا بر عهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان است و وزارت کشور هم مسئول اجرای قانون خواهد بود.
برادران با بیان اینکه فرمانداران با هماهنگی هیأت‌های نظارت فرآیند ثبت نام و سایر مراحل انتخابات را انجام می‌دهند، افزود: به دلیل محدودیت‌های کرونایی ثبت نام‌ داوطلبان به صورت مجزا صورت خواهد گرفت.
برادران با اشاره به اینکه هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در استان برای انتخابات ۱۴۰۰پیش بینی شده است، اظهار کرد: شروع ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهر از بیستم اسفند تا ۲۶ اسفند، انتخابات روستایی و عشایری از شانزدهم فروردین تا ۲۲ فروردین سال آینده و ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت ماه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه استان ۳۰۸ کیلومتر مرز مشترک دارد، گفت: خراسان شمالی در بحث راه اندازی مرز آمادگی کامل دارد و امیدواریم کشور ترکمنستان هم این آمادگی را داشته باشند.
وی افزود: نظارت و مدیریت خوبی در نقاط مرزی استان وجود دارد که نشان از انجام وظایف خطیر دستگاه‌های مسئول در این حوزه است.
برادران اضافه کرد: با اقدامات استاندار خراسان شمالی امسال مجوز ۱۵ دستگاه دکل تلفن همراه از سوی وزیر ارتباطات برای نقاط مرزی صادر شده که قبل از این اقدام ۶۰ درصد پوشش اینترنت و تلفن همراه وجود داشت و اکنون  با این فرآیند میزان پوشش به ۹۰ درصد ارتقا یافته است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه