ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعزام هیات تجاری از استان به ارمنستان

اترک: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: با توجه به قطع روابط تجاری ارمنستان با ترکیه بزودی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه، هیاتی تجاری از استان به این کشور سفر خواهد کرد.

سعید پورآبادی در گفت و گو با اترک با تاکید بر استفاده از فرصت ایجاد شده برای گسترش همکاری‌های مشترک و توسعه مناسبات تجاری با ارمنستان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بزودی هیاتی از بخش خصوصی استان جهت پیشبرد اهداف تجاری و بررسی بازارها و نیازهای ارمنستان به این کشور سفر خواهند کرد.وی شرایط تجارت و ارسال محصولات تولیدی استان به ارمنستان را فراهم دانست و ادامه داد: ارمنستان مسیر دسترسی ایران به اتحادیه اوراسیاست و برای تقویت صنایع استان و ورود به بازارهای جهانی توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با ارمنستان ضروری است.
پورآبادی تصریح کرد: اتاق بازرگانی بجنورد با همراهی استاندار خراسان شمالی در راستای ایجاد همکاری‌های مشترک و بازاریابی محصولات تولیدی استان در ارمنستان اقداماتی را از طریق اتاق مشترک ایران و ارمنستان و همچنین سفارت ارمنستان در ایران پیگیری کرده است که اعزام هیات تجاری به این کشور می‌تواند اولین قدم برای توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری استان با این کشور باشد.
گفتنی است وزارت اقتصاد ارمنستان پیش از این ممنوعیت ورود کالاهای ترکیه‌ای به این کشور اعلام کرده بود؛ این ممنوعیت در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ اتخاذ شد و از اول ژانویه ۲۰۲۱ وارد مرحله اجرایی شده است.
ایروان گفته است که این ممنوعیت باعث افزایش قیمت کالاها در این کشور نخواهد شد و ارمنستان قادر است کمبود کالاهای ساخت ترکیه را از کشورهایی مثل ایران، بلاروس، روسیه و چین جبران کند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه