ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تولید ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک کشور در پارس خودرو

با توجه به استقبال خریداران از خودرو کوییک آر پارس خودرو، این خودروساز نسخه اتوماتیک این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش اترک و به نقل از شرکت پارس خودرو، کوییک آر که از زمان عرضه در بازار به دلیل امکانات مناسب و جذابیت‌های ظاهری مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به زودی با گیربکس اتوماتیک نیز به بازار عرضه می‌شود.

این خودرو از گیربکس 4 سرعته ساخت کمپانی Punch بهره می‌برد که از باکیفیت‌ترین و بزرگ‌ترین سازندگان قوای محرکه در جهان است. تست‌های میدانی و کیفی این خودرو در ماه‌های گذشته توسط متخصصین این شرکت انجام شده است و نسخه نهایی آن در سال جهش تولید به زودی روی خط تولید می‌رود.
موتور این مدل نیز از نوع موتور 1.5 لیتری خانواده کوییک است که از کم مصرف‌ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو ایران است. همچنین دو کیسه هوای ایمنی، ترمزهای ABS+EBD+BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، رینگ‌های آلومینیومی، آینه‌های برقی و فرمان D Type مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی بخشی از تجهیزات و امکانات این خودرو هستند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه