ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تسهیلات قرض الحسنه برای بیماران صعب العلاج و زوج‌های نابارور

اترک: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: وزارت بهداشت منابعی به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران بی بضاعت و واجد شرایط اختصاص داده است.

به گزارش اترک، قاسم بیانی با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و صعب العلاج سرطانی و زوج‌های نابارور، اظهار کرد: با توجه به هزینه بالای درمانی و دارویی بیماران صعب العلاج سرطانی و زوج‌های نابارور و ضرورت حمایت و کمک به آن‌ها، وزارت بهداشت منابعی به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران بی بضاعت و واجد شرایط اختصاص داده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس جلسه‌ای با بانک رفاه کارگران استان برگزار شد و به منظور تسریع در معرفی بیماران برای درمان و شناسایی بیماران از مراکز درمانی و انجمن‌های مربوطه اقدامات لازم انجام شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پس از استحقاق سنجی، بیماران نیازمند به تدریج و بر اساس ضوابط پیش بینی شده برای دریافت وام به بانک معرفی می‌شوند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه