ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای ۱۳ پروژه گردشگری در خراسان شمالی

اترک: سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی از اجرای 13 پروژه مربوط به این حوزه از سوی بخش خصوصی و دولتی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش اترک، ابوالفضل اسماعیلی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 11 پروژه گردشگری در بخش دولتی و دو پروژه نیز از سوی بخش خصوصی ایجاد و بهره‌برداری شده است.
وی عنوان کرد: احداث زیرساخت‌های گردشگری و مسیر دسترسی در روستاها و مناطق هدف گردشگری شامل روئین، ایوب، گریوان، اسفیدان، محوطه تاریخی ریوی و... ازجمله پروژه‌های بخش دولتی در حوزه گردشگری استان بود.
سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی حجم سرمایه‌گذاری در مراکز گردشگری استان در ۹ ماهه سال جاری را ۲۵۶۶ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این رقم، ۲۱ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال در بخش دولتی و ۲۵۴۵ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال در بخش خصوصی بوده است.
وی اظهار کرد: مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌ها بوم‌گردی، مجتمع اقامتی‌پذیرایی و بین‌راهی، کمپینگ گردشگری و سفره‌خانه سنتی ازجمله پروژه‌های استان است که با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه