ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز گازرسانی به مناطق فاقد گازخانگی در جرگلان بعد از دوسال انتظار

بخشدار جرگلان از گازرسانی به چند نقطه از مناطق فاقد گاز خانگی در این بخش بعد از دو سال انتظار خبر داد.

به نقل از عصر اترک، پولاد نجاهی گفت: گازرسانی به تمام روستاهای جرگلان انجام شده است ولی چند کلاته یا محله در هر روستا باقی مانده بود که از امروز گازرسانی به بیش از ۲۶۰ خانوار از اهالی جرگلان شروع خواهد شد.
نجاهی افزود: گازرسانی ابتدا از روستای گرکز که دارای ۱۷۰ خانوار است آغاز می‌شود و سپس گازرسانی به ۶۸ خانوار روستای دویدخ و ۲۵ خانوار باقی مانده در شهر یکه سعود انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه گازرسانی از مطالبات مهم برای مردم این مناطق بود، اظهارکرد: به دلیل قرار نداشتن این مناطق در طرح هادی روستاها، امکان گازرسانی به این مناطق  فراهم نبود که با بازنگری در طرح‌های هادی روستایی این مناطق هم اضافه شدند و با پیگیری‌های مستمر فرمانداری، استانداری و شرکت گاز استان از امروز گازرسانی شروع خواهد شد و امید است که در صورت مساعد بودن هوا تا یک ماه آینده گاز رسانی اتمام یابد.
به گزارش عصر اترک، در دوسال گذشته گازرسانی به این مناطق از دغدغه‌های مهم اهالی و مسئولان بوده است که گاها حتی باعث تجمع و اعتراض شدید اهالی در مقابل بخشداری نیز شده بود و چندین بار نیز به ادارات ذیربط توسط مردم و شوراها و دهیار مراجعه شده بود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه