ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هوایی:

محور بجنورد-جنگل تیرماه سال آینده چهار خطه می‌شود

اترک: معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه تا آخر سال ۳۵ کیلومتر از مسیر بجنورد - جنگل گلستان آسفالت می‌شود، گفت: باقیمانده مسیر تا پایان تیرماه سال بعد به اتمام می‌رسد. به گزارش اترک، غلامرضا هوایی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری بخش‌های در دست اجرای محور بجنورد _ جنگل گلستان به طول ۳۵ کیلومتر، شامل بتن ریزی پل‌ها به اتمام رسیده و آسفالت می‌شود، گفت: باقیمانده مسیر در کل استان تا پایان تیرماه سال بعد به اتمام خواهد رسید.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به نشست توسعه راه‌ها و راه آهن بجنورد که با حضور محمدرضا کدخدا زاده، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برگزار شد، گفت: در این نشست در خصوص باقیمانده محور بجنورد - سنخواست میامی و محور دوم اسفراین به بجنورد مقرر شد تا در هفته آینده جلسه‌ای در دفتر معاونت عمرانی برگزار و این محور به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار شود. وی افزود: در این جلسه مقرر شد پس از اتمام عملیات خاکی و زیرسازی محور جوین - اسفراین، روکش این راه آهن شامل تراورس و بالاست و بخش‌های روبنایی مانند ایستگاه‌ها و دو ابنیه باقیمانده از سال آینده به قرارگاه خاتم واگذار شود.
هوایی اظهار کرد: کل محور شرقی غربی استان خراسان شمالی شامل محور اصلی عبوری از شهرهای مبدأ مشهد به سمت فاروج، شیروان، بجنورد و آشخانه و جنگل گلستان، بزرگراه و چهار خطه شدن و پرونده بزرگراه مشهد جنگل گلستان تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ بسته می‌شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه