ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حریم شهر، علت بلاتکلیفی الحاق منطقه ویژه اقتصادی استان به فرودگاه بجنورد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه فرودگاه بجنورد در حریم شهر قرار گرفته، این مسئله الحاق منطقه ویژه اقتصادی استان به فرودگاه بجنورد را دچار مشکل کرده است.

به نقل از عصر اترک، سیاوش وحدت اظهار کرد: بر اساس قانون برای الحاق منطقه ویژه اقتصادی به فرودگاه باید هر دو واحد خارج از حریم منطقه شهری باشند.
وحدت با اشاره به اینکه الحاق منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه در مرکز خراسان شمالی مطرح و مطالبه شده است، اعلام کرد: با توجه به اینکه فرودگاه بجنورد در حریم شهر بجنورد قرار دارد، الحاق منطقه ویژه اقتصادی به فرودگاه بجنورد دچار اشکال قانونی شده است.
وی همچنین افزود: بخشی از منطقه ویژه اقتصادی بجنورد نیز در حریم شهر بجنورد قرار دارد که حل این مسئله در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: حل مسئله الحاق این دو واحد به یکدیگر زمان بر است، با این وجود، گفت و گو ها برای تحقق آن در دستور کار قرار دارد.
وحدت در بخش دیگری از سخن خود درباره تعیین تکلیف زمین‌های واگذار شده به احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان نیز بیان کرد: درصورتیکه زمینی به سرمایه گذار واگذار شود، سرمایه گذار موظف است تا مدت دو سال واحد تولیدی را احداث کند در غیر این صورت زمین واگذار شده باید باز پس گرفته شود.
وی گفت: وضعیت زمین‌های واگذار شده به سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا سال 96 ارزیابی و تعیین تکلیف شده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر ارزیابی و بررسی وضعیت زمین‌های واگذار شده در سال 97 در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: درصورتیکه سرمایه گذار در مهلت مقرر نتوانسته باشد واحد تولیدی در زمین واگذار شده را احداث کند، زمین واگذار شده به سرمایه گذار باز پس گرفته می‌شود.
وحدت درباره تبدیل وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از غیر مؤثر به مؤثر نیز اظهار کرد: در حال حاضر به جز سه ناحیه صنعتی استان شامل نواحی بام، راز و عباس آباد، مابقی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از وضعیت غیر مؤثر به مؤثر تبدیل شده‌اند و اغلب زمین‌های این مناطق به احداث واحدهای تولیدی اختصاص یافته‌اند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه