ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گردها در بجنورد

اترک: معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گردها در بجنورد خبر داد.

به گزارش  اترک، شادکام با اعلام این خبرگفت: شرایط همه گیری بیماری کرونا ما را موظف به رعایت مسائل بهداشتی شهر می‌کند و بر همین اساس از فعالیت زباله گردها که می‌توانند منبعی برای انتشار آلودگی باشند، جلوگیری می‌شود.
شادکام افزود: اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گردها در قالب طرح‌های ضربتی از ابتدای سال تاکنون در چند مرحله به اجرا درآمده، اما تداوم آن نیازمند نظارت و استمرار اجرای طرح است که  با جدیت دنبال می‌شود.
وی اضافه کرد: تاکنون چندین اخطار پلمپ به مالکین انبارهای ضایعات صادرشده است و در ادامه این روند، از فعالیت زباله گردها نیز ممانعت می‌شود.
شادکام گفت: عمده زباله گردها در سطح شهر افراد معتادی هستند که به طمع دستیابی به مواد تحت هر شرایطی اقدام به پاره کردن کیسه‌های زباله و پخش زباله از باکس‌های سطح شهر می‌کنند که عملاً باعث نشر آلودگی محیطی می‌شوند.
به گفته معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تاکنون به ۶ نفر از زباله گردها اخطار منع فعالیت داده شده است و در ادامه اجرای این طرح نیز سایر زباله گردها در سطح شهر شناسایی و مورد اخطار واقع خواهند شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه