ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کمک ۹۴ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان

اترک: مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم نیکوکار خراسان شمالی در ۹ ماهه امسال بیش از ۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش  اترک، مجید الهی راد با بیان اینکه  کمک‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۷ درصد رشد داشته است، گفت: این کمک‌ها در سرفصل‌ها زکات، صدقات، طرح اکرام ایتام و مراکز نیکوکاری به این نهاد کمک شده است.
الهی راد با یاد آوری اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین، کمیته امداد خراسان شمالی جزو پنج استان برتر است، افزود: در طرح اکرام ایتام و محسنین نیکوکاران ۲۶ میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این کمک‌ها از محل جمع آوری زکات بوده است، اظهار کرد: ۱۲ میلیارد و ۹۵۳ میلیون تومان آن برای محرومان و ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز برای پروژه‌های عمرانی و عام المنفعه مناطق کم برخوردار هزینه شده است.
الهی راد عنوان کرد: همچنین در ۹ ماهه امسال ۱۰۵ مرکز نیکوکاری استان، ۴۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع آوری کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۳ درصد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۱۰۴ هزار مشترک صدقه در استان وجود دارد، گفت: امسال سه میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان نیز از محل صدقات جمع آوری شد که نسبت به پارسال رشد ۳۹ درصدی داشته است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه