ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

انجام عمل پیوند قرنیه برای نخستین بار در استان

مسئول درمانگاه مرکز جراحی حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه عمل پیوند قرنیه برای نخستین بار در خراسان شمالی انجام می‌شود، گفت: این عمل صبح روز پنج شنبه با حضور فوق تخصص قرنیه در درمانگاه جوادالائمه (ع) انجام می‌شود.

به نقل از عصر اترک، حمیدرضا غلامی اظهار داشت: عمل پیوند قرنیه برای نخستین بار در استان خراسان شمالی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه، پیوند بافت برای نخستین بار در استان انجام می‌شود، گفت: این عمل صبح روز پنج شنبه با حضور پزشک فوق تخصص قرنیه از استان خراسان رضوی در مرکز جراحی جوادالائمه (ع) خراسان شمالی صورت می‌گیرد.
غلامی اضافه کرد: قرنیه از بانک چشم تهران فراهم شده است که مراحل انتقال آن به بجنورد در حال اجرا است.
غلامی با بیان اینکه در حال حاضر بیماران برای عمل پیوند بافت باید مسافت طولانی را تا استان‌های همجوار طی کنند، افزود: این رفت و آمدها علاوه بر سختی‌هایی که برای شخص بیمار ایجاد می‌کند، قطعاً هزینه‌های بالایی نیز در بردارد، که با انجام این عمل در بجنورد، مشکلات برای بیماران به حداقل خواهد رسید. مسئول درمانگاه مرکز جراحی حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی گفت: انجام چنین عملی، گامی مؤثر در جهت توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی به بیماران در شهرستان‌های استان خراسان شمالی است.
غلامی خاطرنشان کرد: انجام این عمل از لحاظ برگشت عوارض خاصی ندارد، بلکه بیمار باید نکاتی که برایش لحاظ می‌شود را مدنظر قرار دهد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه