ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

آغاز مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان از امروز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز پنجشنبه ۱۸ دیماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اترک، سید عبدالمجید نژاد صفوی گفت: همزمان با سراسر کشور و از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی، مرحله ثبت نام طرح ملی مسکن در استان خراسان شمالی آغاز می‌شود و افراد فاقد مسکن امکان ثبت نام را خواهند داشت.
وی با بیان اینکه ایجاد امکان تغییر شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت‌نام شده در مراحل قبلی، مهیا شده است، گفت: در مرحله نخست، ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهایی که در آنها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصا شده در ۹ شهر استان شامل بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، درق، ایور، تیتکانلو و فاروج خواهد بود.
نژادصفوی افزود: متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی است تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.
وی همچنین ادامه داد: با توجه به محدودیت تأمین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصاء شده از بین متقاضیان تأییدشده انتخاب خواهند شد. در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی یادآور شد: تاکنون و در دو مرحله قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی ۸ هزار و ۸۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۷۲ نفر یا واجد شرایط نبودند یا تمایلی به ادامه روند ثبت نام خود نداشتند که در صورت تمایل می‌توانند ادامه روند ثبت نام خود را پیگیری نمایند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه