ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نمکی: واکسن خارجی را از منابع معتبر تهیه می‌کنیم؛

کرونای انگلیسی هنوز به ایران نرسیده است

وزیر بهداشت از خرید واکسن کرونا تا تولید نهایی واکسن ایرانی از منابع مطمئن خبر داد و گفت: هنوز کرونای انگلیسی وارد کشور نشده است.

 به نوشته فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در نقاط مختلف، اظهار داشت: وضعیت در مازندران مطلوب نبوده و میزان بستری و مرگ و میر در این استان افزایش و روبه افزایش است.
وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در طرح شهید سلیمانی و غربالگری کرونا در کشور، گفت: مبادا غفلت و عادی انگاری شرایط ما را دوباره در دام سهمگین کرونا بیندازد.
وزیر بهداشت با اشاره به اولین تست انسانی واکسن ایران کرونا در روز گذشته، بیان داشت: علاوه به این واکسن داخلی در صدد هستیم از منابع مطمئن واکسن تهیه کنیم و در حال خرید واکسن هستیم.
نمکی با اشاره به اینکه گروه‌های هدف و اولویت دار در زمینه تزریق واکسن در کشور مشخص شده است، افزود: برای خرید واکسن خارجی وقت گذاشته‌ایم و به این معنی نیست که اگر مژده رسیدن و تولید واکسن ایرانی را می‌دهیم بخواهیم مردم را منتظر واکسن داخلی نگهداریم. وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در دنیا، گفت: سه روز قبل خبر دادند که ۳ نفر از هموطنان ما که از انگلیس به کشور آمده و در شمال شرق رفته بودند یکی از انها علامت دار شده است.
وزیر بهداشت متذکر شد: بلافاصله ردیابی کردیم و آژانس و آنها را ایزوله کردیم تا اینکه نیمه شب دیشب به بنده اعلام کردند که ۳ مورد یاد شده تستشان منفی بوده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه