ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

محدودیت‌های کرونایی مصرف بنزین را کاهش داد

اترک: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان موجب کاهش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در آذرماه شد.

به گزارش اترک، مجتبی شکوری بدون اشاره به میزان بنزین مصرف شده در این ماه اظهار کرد: این امر بیانگر کاهش تردد وسایل نقلیه بوده و نشان می‌دهد که هم استانی‌ها دستور العمل های بهداشتی را رعایت کرده و سلامتی خود و همشهریان را در اولویت قرار داده‌اند.
وی در خصوص مصرف دیگر فرآورده‌های نفتی در استان نیز گفت: در همین بازه زمانی نسبت به آبان ماه مصرف نفت سفید ۴۱ درصد، گاز مایع ۱۸ درصد و نفت گاز هم یک درصد کاهش یافته است اما مصرف نفت گاز نیروگاه‌ها ۵۵ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پیش بینی می‌شود مصرف بنزین در ماه‌های آینده کاهش بیشتری داشته باشد.
شکوری به رعایت اصول بهداشتی و پزشکی در سطح جایگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: توزیع دستکش و مواد ضدعفونی کننده در کنار نازل‌ها و تلمبه‌ها و پرهیز از دریافت وجه نقد، مهم‌ترین اقدامات شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان است که این مهم به تمامی جایگاه‌های سوخت هم ابلاغ شده است.
وی همچنین با اشاره به توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان اظهارکرد: مصرف گازمایع در آذرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه