ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

فعالیت کارخانه سیمان بجنورد متوقف شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: قطعی گاز و تأمین نشدن مازوت سبب شد تا تولید در کارخانه سیمان بجنورد از ۲ روز گذشته متوقف شود.

به نقل از سازه نیوز، علی اصغر رضازاده گفت: برخی صنایع از جمله کارخانه سیمان در بجنورد به هنگام قطعی گاز از سوخت مازوت استفاده می‌کنند که این واحد تولیدی نتوانست آن را تأمین کند از این رو تولید متوقف شده است.
وی تصریح کرد: مشکل در تأمین مازوت هم مربوط به افزایش کرایه حمل و نقل و جابه جایی بار ایجاد شده است، البته قرار است این سوخت امروز تأمین شود.
وی خاطرنشان کرد: با قطع و یا محدود شدن مصرف گاز کارخانه سیمان، بسته به شرایط فشار گاز، ۲۰ درصد از میزان تولید در این واحد تولیدی با استفاده از سوخت گاز و ۸۰ درصد با استفاده از سوخت مازوت انجام می‌شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ظرفیت تولید در کارخانه سیمان بجنورد روزانه ۱۰ هزار تن است.
شرکت سیمان بجنورد نخستین کارخانه سیمان ۱۲ محصولی در ایران است.
این کارخانه با توان تولید ۱۲ نوع محصول متنوع، نه تنها پاسخگوی نیاز صنعت ساختمان کشور به انواع سیمان بوده، بلکه قادر است انواع سیمان مورد نیاز بازارهای خارجی را نیز با بهترین کیفیت تأمین کند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه