ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گازبهای مشترکین کم مصرف رایگان شد

اترک: مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: از اول دی، گاز بهای مشترکان خانگی کم مصرف رایگان شد.

به گزارش اترک، حسن رضا میربلوکی با اشاره به اینکه به پیشنهاد وزارت نفت و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی مصوبه‌ای به تصویب هیات وزیران رسید، گفت: طبق این مصوبه، قیمت گاز مشترکان کم مصرف از ابتدای دی امسال تخفیف ۱۰۰ درصدی دارد. به گفته میربلوکی همه مشترکان کم مصرف در خراسان شمالی در ایام سرد سال؛ ۲۰۰ متر مکعب در ماه و کمتر؛ مشمول این طرح می‌شوند. وی افزود: این بخشودگی شامل گاز بها و همه هزینه‌های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی است و صرفاً سکونت گاه‌های دایمیِ در حال بهره برداریِ شهری و روستایی و همچنین سکونت گاه‌های عشایری را شامل می‌شود.
میربلوکی اظهار کرد: البته واحدهای خالی از سکنه و سکونت گاه‌های غیر دائم مانند باغ ویلاها و خانه باغ‌ها مشمول این تخفیف نمی‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی هدف از اجرای این طرح را تشویق مشترکین به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز، ترغیب مشترکین پرمصرف به تغییر رفتار مصرف و کاهش مصارف غیرضرور و نهادینه سازی مصرف صحیح گاز طبیعی عنوان کرد. وی گفت: در ایام گرم یعنی از نیمه دوم فروردین تا نیمه اول آبان در صورتی که مصرف ۴۵ متر مکعب درماه و کمتر را داشته باشند؛ از تخفیف این طرح بهره‌مند خواهند شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه