ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تقاضای دوگانه سوز شدن 1200 تاکسی و وانت بار

اترک: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از هزار ۲۳۳ تاکسی و وانت بارعمومی در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش  اترک،  مجتبی شکوری گفت: استفاده خودروهای عمومی از این خدمات رایگان است و براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو ندارد.
شکوری افزود: سامانه همچنان برای ثبت‌نام گازسوز کردن خودروها فعال است و مالکان این دسته از خودروها می‌توانند به سامانه جامع اطلاعات خودروهای دوگانه‌سوز مراجعه و از این طریق نسبت به ثبت‌نام برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند.
او عنوان کرد: این طرح محدودیت تعداد ثبت‌نامی‌ها را ندارد و تمام مالکان خودروهای گفته شده می‌توانند ثبت‌نام کنند تا برای انجام فرآیند به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.
شکوری افزود: در قالب طرح رایگان تبدیل خودروهای عمومی، تعداد هزار و ۲۳۳ خودرو ثبت نام و تاکنون ۴۹۱ دستگاه خودرو گازسوز شده‌اند و مابقی نیز در انتظار تعیین نوبت قرار دارند
متقاضیان با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود اقدام کنند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه