ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت

اترک: مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی گفت: سود سهام عدالت در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش اترک، ابراهیم قربانی با بیان این که امسال سود مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: در حالی که سود سهام عدالت‌های یک میلیون تومانی، سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار تومان بود امسال با افزایش ۵۰ درصدی سود مجامع شرکت‌ها، سود سهام عدالت برای مشمولان به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

 قربانی افزود: با توجه به این که پایان سال مالی برخی شرکت‌ها پایان شهریور و برخی دیگر پایان اسفند است هنوز فرصت آن‌ها برای واریز سود به پایان نرسیده است، اما پیش بینی می‌شود واریز سود سهام عدالت مشمولان را از بهمن امسال شروع کنیم.

وی با اشاره به این که سود سهام عدالت مشمولان به طور یک جا واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: از آن جایی که شرکت‌ها به تدریج سود ها را واریز می‌کنند به همین تناسب سود ها با اولویت قشرهای کم درآمد از جمله مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و کارگران فصلی واریز می‌شود.

وی گفت: با این روند واریز سود های سهام عدالت برای تمام دهک‌ها تا اردیبهشت طول خواهد کشید.

وی همچنین افزود: با توجه به این که سبد سهام عدالت متشکل از شرکت‌ها و بنگاه‌های خوب کشور است، بار ها به سهام داران توصیه کرده‌ایم در صورت امکان برای فروش سهام عدالت اقدام نکنند که در ابتدا توصیه‌های ما جدی گرفته شد، اما اکنون صف فروش شلوغ شده است.

قربانی با تقاضا درباره این که سهام داران در صورت امکان از صف فروش سهام عدالت خارج شوند، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در صورت همراهی سهام داران در سال‌های آتی ارزش سهام عدالت بیشتر شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه