ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت ۲۶ میلیارد تسهیلات به نیازمندان استان

اترک: مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به مددجویان این نهاد در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش اترک، مجید الهی راد با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت بدون سود و کارمزد بانکی بوده است، افزود: این میزان تسهیلات به سه هزار و ۵۰۰ نفر مددجو در بخش‌های مختلف اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۱۷۶ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان از محل صندوق امداد ولایت پرداخت شده است، بیان کرد: هزار و ۴۰۵ فقره در بخش کارگشایی، ۱۷۶ فقره در بخش اشتغال، ۲۱۴ مورد در بخش مسکن، و ۵۴ مورد آن در بخش ویعه مسکن و باقی مانده در سایر بخش‌ها به نیازمندان اعطا شده است.

الهی راد اظهار کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه انجام شده با بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک رسالت هزار و ۲۹۶ فقره آن نیز با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان از محل صندوق مهر ایران و ۳۰ فقره با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان آن توسط بانک رسالت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تمامی تسهیلات اعطایی بانک رسالت در حوزه کارگشایی بوده است، افزود: با همکاری و مساعدت صندوق مهر ایران نیز هزار و ۱۸۸ پرونده تسهیلات با شش میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان در بخش کارگشایی، ۶۷ فقره تسهیلات با اعتبار دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بخش اشتغال و ۴۱ فقره نیز در بخش ودیعه مسکن با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت کرده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه